بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

کجایــــــی ای همیشـــــــــه پیــــــــــــــــدا از پس ابرهای غیبت...

بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

کجایــــــی ای همیشـــــــــه پیــــــــــــــــدا از پس ابرهای غیبت...

بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

امام خمینی (ره) : بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمرى است که شکوفه هاى آن بوى بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق مى دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان چه در جنگ و چه در صلح بزرگترین ساده اندیشى این است که تصور کنیم جهانخواران خصوصاً امریکا و شوروى از ما و اسلام عزیز دست برداشته اند .

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است


عطری که کسی ندیده و نشنیده

امشب به حریم احمدی پیچیده

ذرات اگر به شوق و شور آمده اند

خورشید شفاعت ز افق تابیده

 

ز. ش.م

  • صدای دیدار


 اجازه هیچگونه بازرسی از هیچ‌یک از مراکز نظامی داده نخواهد شد / من اجازه نمی‌دهم بیگانگان از دانشمندان و فرزندان عزیز این ملت بازجویی کنند / مسئولان باید پیام عظمت ملت ایران را در مذاکرات نشان دهند / بنده خبرهایی دارم که دشمنان با همراهی برخی مسئولان سفیه منطقه‌ خلیج فارس درصددند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند / پاسخ ایران به هر گونه شیطنت بسیار سخت خواهد بود


  • صدای دیدار

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از بسیج جامعه پزشکی، 4000 نفر از مدیران ارشد حوزه سلامت، نخبگان، استادان دانشگاه‌های علوم پزشکی و سایر اعضای بسیج جامعه پزشکی کشور با ارسال نامه به رئیس صلیب سرخ جهانی درخواست اقدام عاجل برای کمک رسانی به مردم مظلوم یمن را کردند.

متن این نامه به این شرح است:


جناب آقای دکتر پیر مائورر
ریاست محترم صلیب سرخ جهانی
سلام علیکم
تجاوز غیرقانونی، وحشیانه و ظالمانه رژیم آل سعود به مردم بی دفاع یمن که منجر به کشته و مجروح شدن تعداد کثیری از زنان، کودکان و غیر نظامی‌ها شده است؛ علاوه بر جریحه‌دار کردن وجدان بشری، اصول بنیادی اخلاق و تمامی کنوانسیون‌های رسمی حقوق بشر را نیز آشکارا نقض کرده است .

کمبود شدید امکانات درمانی و دارویی، سکوت مجامع بین المللی و محافل حقوق بشر در نادیده گرفتن این مظلومیت و نسل کشی وضع بسیار ناگوار و فاجعه آمیزی را برای مردم این کشور رقم زده است .

اگر آن سازمان در این فاجعه انسانی نتواند به وظایف اصلی خود در امدادرسانی به آسیب دیدگان و ارسال کمک‌های دارویی و بهداشتی به مردم مظلوم آن منطقه عمل کند، آیا توانسته است به اهداف پیش روی خود دست یابد؟

بدون تردید سکوت در برابر جنایات رژیم آل سعود اعتبار سازمان‌های بین المللی و حقوق بشری را زیر سوال برده است.

در چنین شرایطی ضروری است کمیته بین‌المللی صلیب سرخ با روشن ساختن افکار عمومی مردم جهان برای کمک‌رسانی به آسیب دیدگان این فاجعه انسانی اقدام عملی و موثر انجام دهد .

امضا کنندگان این نامه اعتقاد دارند که نهادهای بشردوستانه بین المللی به همراه خیل عظیم اعضای آن توانایی آن را دارند که با اقدامات موثر بهداشتی و درمانی، خدمات انسان دوستانه به مردم مظلوم یمن ارایه نموده و جلوی این نسل کشی را بگیرند .

  • صدای دیدار

در آسمان و زمین این ترانه گشته علم 

بخوان به نام خدایت که آفرید قلم ....

بعثت پیامبر اکرم بر پیروان حقیقیش تهنیت باد . 


                                              ز. ش.م

بعثت

  • صدای دیدار


ز. ش.م

  • صدای دیدار