بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

کجایــــــی ای همیشـــــــــه پیــــــــــــــــدا از پس ابرهای غیبت...

بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

کجایــــــی ای همیشـــــــــه پیــــــــــــــــدا از پس ابرهای غیبت...

بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

امام خمینی (ره) : بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمرى است که شکوفه هاى آن بوى بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق مى دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان چه در جنگ و چه در صلح بزرگترین ساده اندیشى این است که تصور کنیم جهانخواران خصوصاً امریکا و شوروى از ما و اسلام عزیز دست برداشته اند .

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

حضرت آقا: جوانهای عزیز! اسناد درس آموز لانه جاسوسی را بخوانید/ دانشجویانی که آنجا را گرفتند و فهمیدند لانه جاسوسی است، با زحمت زیاد آن را استحصال کردند/ اینها نشان میدهد آمریکاییها در اوج نهضت و پیروزی انقلاب دائم در حال توطئه علیه جمهوری اسلامی بوده اند؛ آمریکا این است.


دانلود مجموعۀ ۱۱ جلدی اسناد لانه جاسوسی


دریافت
حجم: 2.65 مگابایت
توضیحات: قسمت اول

دریافت
حجم: 2.78 مگابایت
توضیحات: قسمت دوم

دریافت
حجم: 2.75 مگابایت
توضیحات: قسمت سوم

  • ز.ش.م


🔸وعده دیدار ما فردا راهپیمایی #13_آبان روز #مبارزه_با_استکبار


🔸با فریاد دلایل خود بر روی #کف_دست ها به راهپیمایی می آییم


فردا در حرکتی هماهنگ در سراسر کشور همه شرکت کنندگان دلایل خود را در جواب سوال #چرا_مرگ_بر_آمریکا و با اشاره به جنایات آمریکا در کف دست ها نوشته و با سوزاندن پرچم آمریکا در سراسر کشور به راهپیمایی روز مبارزه با استکبار رنگ و بویی تازه می بخشند.

  • ز.ش.م

⬅رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار با دانشجویان و دانش آموزان: مبارزه با استکبار یک حرکت معقول، منطقی، خردمندانه، دارای پشتوانه علمی و متکی به تجربه ملت ایران است اشتباه مصدق پس از ملی شدن صنعت نفت تکیه و اعتماد و امید به آمریکا بود آمریکاییها از این خوش بینی و ساده اندیشی استفاده کردند و کودتا را به راه انداختند .

⬅بدانید شعار "مرگ بر آمریکا"ی ملت ایران دارای پشتوانه‌ی قوی و عقلانی است و معلوم است که مراد از این شعار، مرگ بر ملت آمریکا نیست/ این شعار یعنی مرگ بر سیاست‌های آمریکا، مرگ بر استکبار؛ این دارای پشتوانه‌ی عقلانی است و قانون اساسی و تفکرات عقلانی ما به این ناطق است و این مسئله برای هر ملتی قابل فهم است.

⬅ آمریکایی‌ها در مذاکرات به‌مناسبت اینکه با جنگ مخالفیم، جلوی دوربین اشک هم می‌ریزند/ این همان آدمی است که وقتی صهیونیست‌ها صدها کودک را در غزه قطعه‌قطعه می‌کنند و امروز هم به‌شکل دیگری در کرانه‌ی باختری حمله می‌کنند، اخم هم نمی‌کند/ آن‌وقت گریه‌ی جلوی دوربین به‌عنوان یک عمل صادقانه تلقی می‌شود؟

⬅ بعضی به بهانه‌ی مسائل جزئی داخلی، دشمن را فراموش می‌کنند/ اینکه امام مکرر فرمودند "هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید" برای همین بود/ البته جامعه آزاد است و انتقاد مایه‌ی پیشرفت است اما دشمن اصلی را با دشمن درجه دو و دوستانی که با آنها اختلاف داریم اشتباه نگیرید/ دشمن اصلی کسی است که می‌خواهد دستاورد ملت ایران را از بین ببرد.  ⬅یک روزی دانشگاه ما پلی بسمت غرب بود؛ امروز نردبانی برای رسیدن به آرمانهای بلند عده ای میخواهند این نردبان را از بین ببرند و همان پل بسمت غرب را برگردانند .

⬅ جوانهای ما باید بیدار باشند.  واقعیت این است که اهداف آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران، هیچ تغییری نکرده و آنها اگر بتوانند جمهوری اسلامی را نابود کنند لحظه‌ای درنگ و تأمل نخواهند کرد اما نمی‌توانند، و به یاری حق در سایه‌ی همت جوانان، گسترش و تعمیق بصیرت ملت و پیشرفت ایران، در آینده هم در تحقق این هدف ناکام می‌مانند.

  • ز.ش.م


اولین جلسه حلقه صالحین 

با موضوع ازدواج 

روز چهارشنبه مورخ شش ابان ماه از ساعت یک تا دو 

  • ز.ش.م

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

مراسم عزاداری بمناسبت ایام سوگواری سیّد و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایشان، یکشنبه مورخ ۹۴/۸/۳ ساعت ۱۷ در محل پردیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد واقع در قاسم آباد، جنب مزار شهدای گمنام منعقد میباشد .

ازشما دعوت بعمل می‌آید در این مراسم معنوی حضور به عمل آورید.

لازم به ذکر است سخنران جلسه فوق‌الذکر حضرت آیت الله علم‌الهدی میباشند .

در انتهای مراسم ضیافت صرف شام نیز برقرار است . منتظر حضور شما هستیم . 

         پایگاه بسیج شهید نجفیان رضوی- دانشکده پزشکی

  • ز.ش.م

وقتی نام عاشورا به گوش می‌رسد، آتش سوزناکی از غم، دل را در بر می‌گیرد و اشک، امان را می‌برد. وقایع دردناک عاشورا تا بعد از ظهر که هنگامه شهادت امام حسین علیه السلام بود جنایاتی را به خود دید و از شهادت امام حسین (ع) به بعد سرزمین کربلا شاهد فجایع و جنایاتی خاص در مورد اهل بیت پیامبر بود.


عصر روز دهم محرم لشکر یزید بعد از این که امام حسین (ع)را به شهادت رساند به دستور فرماندهان خود دست به غارت و آتش زدن خیمه‌ها و آزار و اذیت خاندان نبوت زدند.

  • ز.ش.م

نهم ماه محرم، روز تاسوعا، منتسب به غیرت و ساقی دشت کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) است.


  • ز.ش.م

کاروان عزاداری دانشجویان حسینی مشهد به سمت حرم شنبه(عاشورا)، س 8:30 صبح خیابان دانشگاه؛دانشگاه 18،دانشکده بهداشت *هیئت دانشجویان مشهدمقدس*

  • ز.ش.م