بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

کجایــــــی ای همیشـــــــــه پیــــــــــــــــدا از پس ابرهای غیبت...

بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

کجایــــــی ای همیشـــــــــه پیــــــــــــــــدا از پس ابرهای غیبت...

بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

امام خمینی (ره) : بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمرى است که شکوفه هاى آن بوى بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق مى دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان چه در جنگ و چه در صلح بزرگترین ساده اندیشى این است که تصور کنیم جهانخواران خصوصاً امریکا و شوروى از ما و اسلام عزیز دست برداشته اند .

شهربازی مقاومت در دهمین نمایشگاه قرآن و عترت

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۷ ب.ظ


به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، به مناسبت ماه مبارک رمضان و برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در مشهد، آموزش مفاهیم دشمن‌شناسی و استکبارستیزی در شهربازی مقاومت در حاشیه این نمایشگاه به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد در حال برگزاری است.

در این کارگاه آموزشی، کودکان و نوجوانان در قالب گروه‌های 25 تا 30 نفر به تفکیک با همکاری تعدادی از مبلغان و کارشناسان مذهبی وارد فضای شهربازی مقاومت شده و با گذراندن مراحل مختلف این شهربازی از نزدیک با مباحثی همانند جنگ نرم و وقایعی که برای کودکان یمن و فلسطین رخ‌داده است ارتباط برقرار می‌کنند. آشنا شدن با مفاهیم قرآنی و مهدوی از دیگر مراحلی است که کودکان 5 تا 9 سال می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. آن‌ها همچنین با مفاهیم کاربردی مهدوی و قرآنی نیز از نزدیک آشنا می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آخوندی، مسئول اجرایی غرفه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با تأکید بر اینکه برای نوجوانان 9 تا 15 سال برنامه‌های محتوایی بیشتری ارائه خواهد شد، اظهار کرد: در این شهربازی نوجوانان پسر به‌صورت میدانی در عملیات رمضان حضور می‌یابند و از نزدیک با حوادث میدان جنگ از قبیل میدان مین آشنا می‌شوند. مبارزه با گروه تروریستی داعش و مقابله با حملات امریکا و اسرائیل به‌منظور ارائه مفاهیم والای دشمن‌شناسی به نوجوانان نیز در این شهربازی انجام می‌گیرد.

وی در خصوص برپایی این شهربازی خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد این شهربازی دشمن‌شناسی است چراکه دشمنان اسلام مقابل دو اصل قران و عترت می‌ایستند و ما به نوجوان می‌آموزیم که در این مسیر چه فعالیت‌ها و برخوردهایی در مقابله با دشمنان می‌توانند انجام دهند.

آخوندی در پایان یادآور شد: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند با حضور در سالن مولوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس از این شهربازی استفاده کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی