بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

کجایــــــی ای همیشـــــــــه پیــــــــــــــــدا از پس ابرهای غیبت...

بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

کجایــــــی ای همیشـــــــــه پیــــــــــــــــدا از پس ابرهای غیبت...

بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

امام خمینی (ره) : بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمرى است که شکوفه هاى آن بوى بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق مى دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان چه در جنگ و چه در صلح بزرگترین ساده اندیشى این است که تصور کنیم جهانخواران خصوصاً امریکا و شوروى از ما و اسلام عزیز دست برداشته اند .


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛داوود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید حسین همدانی  گفت‌: دانشجویان بسیجی امروز با حضور در این مراسم، برای مبارزه جدی در همه عرصه‌ها مانند نبرد با شیطان بزرگ و ایادی آن در منطقه تحت فرماندهی مقام معظم رهبری اعلام آمادگی‌ کردند.

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی افسران جنگ نرم هستند، افزود: دانشجویان بسیجی وظایف خود را در شرایط حساس منطقه و جهان بسیار خطیر دانسته و بر خود واجب می‌دانند که برای مبارزه با دشمن خودشان را تقویت کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به رویارویی جدی اسلام و کفر، ادامه داد: دشمن می‌خواهد به کشور ما از هر راهی نفوذ کند و به همین خاطر رسالت خطیری بر دوش دانشجویان سراسر کشور قرار دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: بسیج دانشجویی در عرصه‌های مختلف مانند عرصه‌های علمی، مقابله با تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمن و با مبارزه با مفاسد اقتصادی فعالیت‌های جدی و بسیار خوبی را داشته است. هم‌اکنون نیز با لبیک به فرمان آماده باش همه جانبه رهبر معظم انقلاب اسلامی، آمادگی خود را در عرصه جهاد و مقاومت برای پیوستن به صفوف رزمندگان در نبرد با استکبار و تکفیریون اعلام می‌کنیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون سردار شهید حاج حسین همدانی اعلام می‌کنیم «یگان دانشجویی بدریون» در پاسخ به درخواست‌های دانشجویان و نیاز کنونی قشر جوان دانشجو، رسما فعالیت خود را آغاز می‌کند و در تمام دانشگاه‌های کشور عضوگیری خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: دانشجویان با حضور در این یگان، ضمن تسلط بر زبان عربی و انگلیسی، آموزش‌های ویژه‌ای را در رابطه با مباحث جنگ سخت و نرم خواهند دید و آمادگی‌های دفاعی و جسمانی لازم را پیدا خواهند کرد تا در هر عرصه‌ای که نیاز شد بتوانند ورود پیدا کنند.

گودرزی در خاتمه پیرامون شرایط ثبت‌نام در این یگان اظهار داشت: عموم دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی وفادار به انقلاب اسلامی باشند می‌توانند عضو این یگان شوند.
  • ز.ش.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی