بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

کجایــــــی ای همیشـــــــــه پیــــــــــــــــدا از پس ابرهای غیبت...

بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

کجایــــــی ای همیشـــــــــه پیــــــــــــــــدا از پس ابرهای غیبت...

بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

امام خمینی (ره) : بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمرى است که شکوفه هاى آن بوى بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق مى دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان چه در جنگ و چه در صلح بزرگترین ساده اندیشى این است که تصور کنیم جهانخواران خصوصاً امریکا و شوروى از ما و اسلام عزیز دست برداشته اند .

در کوچه باد می آید، خبری در راه است.

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ب.ظ



در کوچه باد می آید، خبری در راه است. بادی که می وزد، آبستن عزای بزرگی است که خواهد رسید. توفانی که تنها قصد ویرانی کلبه عشق را دارد،کلبه حقیقت، کلبه وحی و توحید.

برخیز؛ هنوز اسلام نیازمند خطبه های توست. هنوز امیرالمؤمنین (ع) انقلاب و غیرت فاطمى تو را پشتوانه خویش می خواهد. برخیز و با همین نیمه جان مجروح، با همین پیکر زخم خورده در کوچه های شهر جاری شو. درِ تمام خانه های خواب برده را با دست های عصمت خویش بکوب تا بیدارشان کنى و پایمال شدن وصیت و میراث رسول را سکوت نکنند.

یگانه دختر پیامبر اکرم(ص) در نزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می باشد. مادری چون خدیجه دارد که باید گفت اسلام مرهون زحمات آن بزرگوار است. در دامن پدری چون پیامبر گرامی پرورش یافت، شوهری چون امیرالمومنین دارد که بیش از سیصد آیه از قرآن شریف درباره او نازل شده است و فرزندانی چون حسن، حسین، زینب و کلثوم دارد که اگر نبودند، قطعا اسلام نبود.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرمایند:
بی شک فاطمه علیها السلام حوریه ای است که به صورت انسان آفریده شده است.
( همان، ج 78، ص 112.)

داستانی آموزنده از حضرت فاطمه (س) :
روزى امام حسن مجتبى علیه السلام وارد اتاق مادرش ، حضرت زهراء علیها السلام گردید، دید که مادرش در حال رکوع نماز است و براى مردها و زن هاى مؤ من با ذکر نامشان دعا مى کند.گوش کرد، که دید مادرش فقط براى دیگران دعا مى نماید و براى خویش ، هیچ دعائى نمى فرماید، جلو آمد و اظهار داشت : اى مادر! چرا مقدارى هم براى خودت دعا نمى کنى همان طورى که براى دیگران دعا مى نمائى ؟حضرت زهراء سلام اللّه علیها پاسخ داد:
اى فرزندم ! اوّل ما باید به فکر نجات همسایه باشیم و سپس براى خودتلاش و دعا کنیم.


آری امروز رحیل رحلت، گوهر گرانی را از صدف حیات به معراج رسانیده است و عاشقان و شیفتگانش را به سوگ نشانده است. امروزه پس از گذشت سالیان متمادی همچنان مزار سرور بانوان جهان مخفی است و کسی از محل آن آگاه نیست. مسلمانان و بخصوص شیعیان در انتظار ظهور امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بزرگترین منجی الهی و یازدهمین فرزند از نسل فاطمه (علیها السلام) در میان ائمه می باشند تا او مزار مخفی شده مادر خویش را بر جهانیان آشکار سازد و به ظلم و بی عدالتی در سراسر گیتی، پایان دهد.

ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) را به تمام مسلمانان جهان تسلیت عرض می نماید.
التماس دعا 

  • ز.ش.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی