بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

کجایــــــی ای همیشـــــــــه پیــــــــــــــــدا از پس ابرهای غیبت...

بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

کجایــــــی ای همیشـــــــــه پیــــــــــــــــدا از پس ابرهای غیبت...

بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

امام خمینی (ره) : بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمرى است که شکوفه هاى آن بوى بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق مى دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان چه در جنگ و چه در صلح بزرگترین ساده اندیشى این است که تصور کنیم جهانخواران خصوصاً امریکا و شوروى از ما و اسلام عزیز دست برداشته اند .

بوی بهشت می آید

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ب.ظ


اَلسَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ نَبِیِّ اللَّهِ‏ السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ حَبِیبِ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ خَلِیلِ اللَّهِ‏ السَّلاَمُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ صَفِیِّ اللَّهِ

اتاق را غم گرفته بود . اسماء نگران بیمار را می نگریست . بیمار ، کند و سنگین نفس می کشید چهره اش پر از نور شده بود . نتوانست بیشتر نگاهش کند قطره ای اشک از گونه اش سرازیر شد. گرد غم در همه جا به مشام میرسید . ناگهان دید بیمار در بسترش تکان می خورد . دلش هری ریخت و به او خیره شد. احساس کرد دختر پیامبر را از جانش بیشتر دوست دارد . فاطمه آهسته صدایش می کرد، اسماء سرش را نزدیک تر برد .
- برایم آبی بیاور، می خواهم وضو بسازم .
درنگ نکرد ، ظرف آبی حاضر ساخت بعد کمک کرد تا آماده وضو شود. حضرت وضو گرفت و به سوی قبله خوابید آنگاه پارچه ای روی خود کشید و با صدایی کوتاه گفت : اسماء ساعتی صبر کن بعد مرا صدا کن اگر جوابی نشنیدی علی را خبر کن.
اسماء خوب می دانست تا چند دقیقه دیگر باید با حضرت وداع کند. ساعتی گذشت می خواست دختر پیامبر را صدا کند ولی بغض گلویش را گرفته بود. حضرت را صدا کرد : بانوی من ... !
جوابی نشنید. دست به سوی بستر فاطمه برد با شتاب پارچه را از روی او کنار زد فاطمه آرام بود و مثل ماه می درخشید. بوی بهشت می آمد ... اسماء با دلی شکسته گفت: ای دختر پیامبر سلام مرا به رسول خدا برسان.

داستانی آموزنده از حضرت زهرا سلام الله علیها
حضرت فاطمه (س) تعریف می کنند که شبی به بستر رفته بودم تا بخوابم پیامبر صدایم کرد فرمود تا چهار کار انجام نداده ای نخواب:
* قران را ختم کن .
* مومنان را از خودت خوشنود و راضی کن .
* حج و عمره به جای بیاور .
* پیامبران را شفیع خودت کن .
و بعد بخواب .
آنگاه به نماز ایستاد. من صبر کردم تا نماز پدر تمام شود و گفتم ای رسول خدا چهار کار برایم مشخص کرده اید که توان انجام آنها را ندارم .پیامبر فرمود:
* سه مرتبه قل هو الله بخوان مثل این است که قرآن را ختم کرده ای .
* برای مومنان آمرزش بخواه تا همگی آنان را خوشنود کنی .
* با فرستادن صلوات من و دیگر پیامبران شفیع تو خواهیم شد .
* با گفتن ذکرسبحان الله ،الحمدالله ،لا اله الا الله و الله اکبر مثل اینکه حج و عمره به جای آورده ای .
(به نقل از: فاطمةالزهرا بهجة قلب المصطفی، ص304)

فرارسیدن ایام سوگواری و شهادت مظلومانه دخت پیامبر بزرگ اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت عرض می نماییم .


التماس دعا
منبع موج همراه 

  • ز.ش.م

نظرات  (۱)

من هم شهادت بی بی فاطمه زهرا (س) رو به شما تسلیت میگم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی