بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

کجایــــــی ای همیشـــــــــه پیــــــــــــــــدا از پس ابرهای غیبت...

بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

کجایــــــی ای همیشـــــــــه پیــــــــــــــــدا از پس ابرهای غیبت...

بسیج دانشکده ی پزشکی شاهین فر

امام خمینی (ره) : بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمرى است که شکوفه هاى آن بوى بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق مى دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان چه در جنگ و چه در صلح بزرگترین ساده اندیشى این است که تصور کنیم جهانخواران خصوصاً امریکا و شوروى از ما و اسلام عزیز دست برداشته اند .

مدافعان

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۳۶ ب.ظ

در تاریخ هر ملتی قهرمان های ویژه ای وجود دارد که به آنها افتخار می کنند. قهرمان هایی که با صرف عمر و سلامتی خود و یا حتی با فدا کردن جان خویش، برای اعتلای مرز و بومشان تلاش بی پایان کرده اند.

در تاریخ معاصر کشور عزیزمان ایران، غیورمردانی را میابیم که برای حفظ کیان ،امنیت، جان ، مال و ناموس کشورشان و همه ی آنچه در طول قرن ها این کشور را شکل داده است، جان خود را در کف دست گرفته و به میدان های نبرد رفته اند.

این روزها هم با گذشت بیش از ربع قرن از دوران دفاع مقدس ، هر از چندگاهی در شهر های ما بوی عطر می پیچد و اعلامیه ای بر روی دیوار ها نصب می شود با این مضمون : مراسم تشییع "شهید مدافع حرم..."

مدافعانی که با شجاعت تمام ، کیلومترها دورتر از مرز های ایران عزیز در برابر یزیدیان زمان می جنگند تا خدای نکرده سایه دشمن به مرزهای کشورمان نرسد.



التماس دعا
گزیده پیام موسسه رستاک هنر 

  • ز.ش.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی